verslag van Stephanie - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu verslag van Stephanie - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu

verslag van Stephanie

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

28 Februari 2012 | Verenigde Staten, Rochester

Hallo allemaal,

hoe gaat het ermee? hier gaat alles nog goed. Ik zou maar weer eens vertellen wat ik allemaal heb meegemaakt :)

Januari 23: eerste dag vrij van school vanwege de sneeuw.. SNOWDAY:)

Januari 24: we hadden een hockey wedstrijd, tegen faribault , en deze hadden we gewonnen

deze week hadden we ook finals, dat betekende leren leren leren en nog eens leren.. ze zijn gelukkig goed gegaan,

Januari 28
een wedstrijd tegen owatonna, helaas verloren met 5-3. ik had nog wel ff mee mogen doen :)

Januari 31
Hockey game tegen Dodge county, een afslachting,,, 10-2 verloren..

Februari 2
Hockeywedstrijd tegen Winona,
en er was een JV game :)
dat betekent een wedstrijd voor ons, was een erg leuke wedstrijd en eindigde met een 2-2. en daarna was er een shoot-out.. en we hadden gewonnen dat was erg leuk :) Daarna was er een Varsity game, waarbij ik ook nog in mocht spelen erg leuk, maar helaas hadden we die verloren met 7-2

Februari 3-5
We gaaan skiien:)
we gingen met 4 families skien in LUTSEN. Dat is ongeveer 6uur van ons vandaag. was een lange autorit maar gelukkig. Was een super leuke trip lekker kunnen skiieeen het hele weekend

Februari 6
de dag dat we weer naar huis moesten, maar gelukkig mocht ik nog even iets langer blijven. Dus ik had nog even kunnen skien en ben met een andere familie naar huis gereden.
Savonds hadden we een section game, en niet tegen een gemakkelijk. We moesten tegen JM, onze rivaal uit de city. Ja vorige keer hadden we gewonnen 7-1 en ik had een assist. dit keer wonnen we met 5-2:) Dit was een super goede prestatie omdat dit de eerste keer was dat een Century girls hockey team een ronde van de section won. Dus iedereen was super super blij.

Februari 8
volgende section game, tegen de gewaagde lakeville north, hun zijn er goed. helaas hadden we die verloren. met 13-1 erg jammer maar we waren nog nooit zo ver gekomen dus dat was erg leuk

Februari 10-11
Een vriendin van me haar zusje had een hockey toernooi in de Twin cities en zij vroeg me of ik met haar mee wou, was super leuk, ze zijn nog lekker wezen shoppen in the mall of america.

Oja ook het derde semester is begonnen op school
de klassen die ik nu heb zijn:

1: Anatomy
2: Anthropology
3:Reading for College
4: Lunch
5: Speech
6: Us history
7: US government
8: American lit

Ik vind me klassen erg leuk
en voor in me speech klas, we moesten gelijk de eerst week al een speech gegeven over ons zelf, en ik kreeg de beoordeling voor beste spreker, want natuurlijk erg leuk is.

Helaas is Hockey nu afgelopen, heb word nu kiezen tussen Track&Field of Lacrosse..
moeilijke keuze waar ik nog niet over uit ben.

Ondertussen zijn we in mijn Anatomy klas een kat aan het ontleden.. Maar wij hebben zon dunnen kat dat is niet normaal, we moeten de spieren laten zien, nou er zit dus geen vet aan dus als we er in snijden dan zijn we al in de spier,,

Verder moeten jullie de film This means war echt gaan kijken was een super leuke film, oja en ik het ook voor het eerst Starwars gezien, dat was ook erg leuk.

Donderdag 1 maart
heb ik me hockey afscheidsavond
waar ik erg veel zin in heb
Verder heeft me host-fam ook een nieuw huisdier, een nieuwe hond, een jacht hond brittney Spaniel volgens mij, maar goed, nu hebben we hier 2 honden 1 cat en 1 papagaai nooit alleen thuis:) en de pup is zoooo schattig en ze luister ook erg goed.

nou volgende weekend gaan we weer skiien in Duluth, en het weekend erop ga ik naar een hockey toernooi dus er staat mij nog veel te wachten

oja ik ben ook naar de school musical geweest die was echt super goed, ik had nooit gedacht dat het wat was maar goed het was super erg erg goed, de musical was legally blond.

Bedankt voor alle leuke dingen die jullie sturen!! de Kaartjes en pakketjes die jullie opsturen, ik vind dat erg leuk!!!

ja de tijd vliegt voorbij nog goed 3 maanden

xxx Stephanie

  • 29 Februari 2012 - 10:22

    Carla En Peter Jan:

    Hi Stephanie,
    Je verslag is weer leuk om te lezen.
    Anatomie is toch wel een leuk vak hè:)
    Morgen je afscheidsavond van hockey en dan de keuze maken tussen track&field en lacrosse. Misschien moet je datgene kiezen waar je de kans krijgt om met wedstrijden op varsity niveau mee kunt doen.
    Dat is dan voor jou weer een grote uitdaging :).
    Geniet nog van de laatste maanden, ze zijn zo om!
    groetjes xxx

  • 29 Februari 2012 - 12:11

    Wilma:

    Hoi Stef, alweer een semester voorbij, leuk om je verslag te lezen. Sterkte met je sport keuze, nog steeds aan het wikken en wegen?
    Groetjes Wilma, Eduard, Gerrit, Bart en Willem.

  • 29 Februari 2012 - 12:51

    Melanie:

    Heey stef,

    Ik lees al weer dat je veel meegemaakt hebt.
    En hier gaat het verder ook goed.
    Jammer dat het hockey al weer bijna voorbij is maar ja er zijn nog andere leuk dingen om te doen.

    xx melanie

  • 29 Februari 2012 - 13:28

    Laura:

    Hee Steff!
    Leuk om weer wat te lezen! Maaruh een kat ontleden? klinkt niet echt lekker haha!

    En wat goed dat je de beste spreker was!

    Nou we gaan snel weer keertje skypen!

    xxx

  • 29 Februari 2012 - 18:15

    Kitty:

    He Stef, leuk om weer een verhaal van je te lezen! Leuke anatomie les heb je!!! Een kat ontleden,dat lijkt me ook leuk om te doen! Ik hoop dat de huisdieren verder veilig voor jou blijven......
    Wat lief, een puppie. Waarschijnlijk is Melanie nu jaloers ;-)!
    Veel plezier met de afscheidsavond van ijshockey en sterkte met de keuze van je nieuwe sport. Wanneer moet je de definitieve keuze maken?
    Leuk dat je zoveel gaat skieen!
    Geniet nog maar veel want voor je het weet ben je weer terug in Nederland!
    Liefs Kitty

  • 01 Maart 2012 - 15:30

    Kirsten:

    Haa stefje
    Leuk dat je het nog naar je zin hebt, ik mis je wel met voetbal ondanks ik er zelf niet veel ben i.v.m me werk.. Maar goed de maanden vliegen voor bij het is alweer maart. Veel succes nog de laatste maanden en binnenkort weer skypen dagt ik zo.
    Xxx

  • 05 Maart 2012 - 21:47

    Opa Bon:

    weer een leuk verslag. fijn dat het goed gaat,in Spanje is alles goed Groejes Opa Bon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rochester

Stephanie

Actief sinds 25 Juli 2011
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 35342

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 16 Juli 2015

Exchange student in Chongqing, China

17 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Stage in Valencia

04 Augustus 2011 - 16 Juni 2012

U.S.A

Landen bezocht: