hockey toernooi, track of toch lacrosse??? - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu hockey toernooi, track of toch lacrosse??? - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu

hockey toernooi, track of toch lacrosse???

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

01 April 2012 | Verenigde Staten, Rochester

Hallo allemaal,

hier weer een berichtje vanuit Amerika.
Met mij gaat alles goed, ik hoop met jullie ook.
De laatste maand is er dan ook weer wat gebeurd.

1 maart:
had ik me hockey banquet. Dat was natuurlijk erg gezellig. Ik kreeg een puck en daarop stond, Stephanie Bon en dat was me puck waarmee ik een assist had gemaakt en dat staat er op. Super leuk.
Verder ben ik ook geletterd in Hockey, super gaaf. Coach Jess probeerde me nog over te halen om lacrosse, lax te gaan spelen. Maar ik was er nog niet over uit.

6 maart:
waren er sign-ups voor Track. Ik kon niet goed kiezen welke sport. Dus toen dan maar voor track gekozen omdat de track coach we al wou sinds het voetbal seizoen. Smiddags naar captians practice geweest Ik vond dat erg leuk dus ik dacht dat ik de goede keuze had gemaakt.

Verder die week ben ik naar de captains practices geweest.

9 maart.
We gingen skiien in Duluth. Dat is in het noorden van Minnesota. De ski trip was erg leuk we gingen met 6 families. Veel leuke dingen gedaan. De eerste avond gingen we Tubing. Me een ronde rubbere band boven aan de berg staan en dan ga je de berg af. Wij gingen steeds zo snel, want gingen met iedereen te gelijk dat we over de benenden hoge bult vlogen. super leuk. vloog ik over de hoge bult benenden en de in hek.

10 maart
Skiien, helaas was het erg zonnig dus we gingen sochtends skien omdat het smiddags te paperig werd dus was skien niet zo leuk meer. Savonds gingen we natuulijk weer naar de tubing, na hadden we het niet zo leuk meer gemaakt omdat we nu mee matten hadden neergelegt zodat we aan het eind slomer gingen.

11 maart
deze dag gingen we weer naar huis.

Ben naar de film This means war geweest echt een aanrader!! btw

12-16 maart
gewoon weer school.
en deze week was de week van Track the official traningen begonnen. Al snel kwam ik er achter dat Track niets voor mij is. Het is een beetje saai, en iedereen om me heen vond het harstikke leuk behalve ik. De mensen waren allemaal leuk maar ik had niet zo veel fun als ik hockey en soccer.

16 maart -18 maart
Dit weekend had ik een hockey toernooi in Hayward, Wisconsin.
Dat is een super leuk toernooi. Iedereen speelt gewoon even veel minuten. De eerste wedstrijd hadden we gewonnen. Gelukkig maar want deze moesten we winnen op de polar plunge te doen. Dat is in een lake springen, Normaal is het altijd super koud in Minnesota maar dit jaar is het erg warm en ligt er geen sneeuw, is erg helemaal niet zo veel sneeuw gevallen dit is een van de drie winters dat er niet zo veel sneeuw is gevallen. Maar goed het is dus in een lake springen. Er lag gelukkig nog wel ijs op het meer anders kon het niet door gaan. Iedereen van het hockeyteam deed dit. Iedereen ging zich grappig verkleden en erin springen. Nou het was SUPER koud. en Daarna lekker chillen in de Hot-tub. Maar ook weer niet voor lang omdat we weer een hockeygame hadden.

In deze hockeygame had ik bijna gescoord. Gelukkig hadden we deze gewonnen. Savonds had katie het idee om iedereen een pluk uit het haar paars te verven dus dat was ons project savonds.

Ik sliep bij de Grosse-Gram's erg leuke familie en was super gezellig. nu heb ik dus een paarse/roze inmmidels pluk in me haar het is gelukkig niet zo groot.

Zondag hadden we weer game. Deze wedstrijd was om het kampioenschap, helaas hadden we deze verloren. maar goed het team waar we tegen moesten was ook goed en ze waren naar STATE in Wisconsin geweest dus een van de top team.
Omdat onze wedstrijd laat was om 2uur, en om 4uur afgelopen was en het een lange rit terug was gingen we ook meteen terug. rijden was ongeveer 4,5uur.

Ik was er al over eens dat hockey niet voor mij was. Dus 19 maart ging in naar de captains pracetice van lacrosse.
Nou dat beviel me iid al veel beter dan track.
Ik, natuurlijk weer, ik ging even opzoeken wat de droegen in lacrosse toen zag ik zo een foto van polo's en hoge sokken dus ik dacht oke, een polo kan ik nog wel dragen. Katie, die ik ken van hockey, en moest gelijk lachen steff draag je een polo, dacht je dat je bij golf moest zijn ofzo. maar goed iedereen vond het grappig, en de tweede dag van practice, gingen katie en ik en naar maar mensen all-out, Polo's en hoge sokken. haha trend setter :) was wel super leuk


Savonds gelijk een stick, een bescherm bril gekocht.

20maart
heb ik me ingeschreven voor lacrosse.
Tja, nu nog de Track coach uitleggen dat ik lacrosse ga doen, gelukkig snapte hij het, hij vond het wel erg jammer maar goed ik moet doen wat ik wou zei hij.

22-23 maart
Jajaja, de HUNGER GAMES in de bios. Al me vrieden en ik waren zo blij, en we verheugde ons er erg op. we stonden om 10:30 al ik de bios. vooraan zaten we op de grond, we moesten wachten tot 12:00 toen de deuren open gingen. maar goed daarna sprinten zaal nummer 8 in voor goede plaatsen en de HUNGER GAMES te kijken. Dit is de eerste film waarvan ik het boek eerst heb gelezen en daarna de film gekeken. Ik kan maar een ding zeggen super goede film! maar je moet wel eerst het boek lezen.
Nu ben ik bezig met boek nummer 2 :)

24 maart
hadden we een Star-Wars marathon.
Omdat we de eerst al hadden gezien in de bios, gingen proberen nu de andere te kijken. we kwamen dan ook niet zo ver, 2/3e film hebben we gekeken en daarna naar huis gegaan want was ook al weer laat. gelukkig word het vervolgd tijdens SPRING BREAK :)

26maart
Ja training begint van lacrosse, ik zeg het nu al, misschien is dit wel me sport ik vind het hartstikke leuk. Vind het erg jammer dat het niet zo populair is in Nederland. Misschien als ik skills heb dat is het wel blijf spelen.

28 maart
hadden we niet maar zo een normale training maar we gingen in de Dome oefenen, ze hebben een een college en die heeft een football.lacrosse.soccer field in een. maar in de winter zit er een overkapping over. super gaaf. Hierin hadden we een oefenwedstrijdje ons team tegen mekaar. was super leuk, maar kwam er toen wel achter dat lacrosse veel regels heeft, super veel regels. wat best moeilijk is. Maar gelukkig gaat coach me een boekje meegeven met alle regels als ik op vakantie ga.

30 maart tot 6 april hebben we spring break
in deze tijd ga ik vooral veel huiswerk maken zodat ik beetje bij blijf. Want ik ga zelf op vakantie.

6 april tot 14 april.
Ik ga met nog een andere exchange student, Frederik, ik ken hem erg goed sinds onze familie erg goede vrienden zijn. Gelukkig kunnen we het ook goed vinden met elkaar. We zouden eerst naar Chicago gaan maar toen zagen we de Hawaii trip en was meteen wel duidelijk dat we daar heen moesten.

Dus we gaan op een trip naar Hawaii. Het is een georganiseerde trip dus er komen nog meer exchange-studenten. Wat natuurlijk erg leuk is.
We gaan veel leuke dingen doen, surfen, head mountain trail lopen, Pearl harbor bezoeken.
Ja ik kijk er al echt naar uit.

xx Stephanie

  • 01 April 2012 - 14:48

    Carla:

    Hoi Stephanie,
    Ik had niet verwacht dat je alweer een blog zou schrijven. Weer erg leuk om te lezen. Nu maar hopen dat Lacrosse de goede keuze is.
    En dat de trip naar Hawaii erg leuk en gezellig mag worden.
    groetjes xxxx

  • 01 April 2012 - 14:49

    Wilma:

    Hoi Stef,
    Leuk je verhaal weer te lezen, het wordt tijd dat je weer in Nederland komt om je Nederlands bij te spijkeren. Gelukkig kon je nog wisselen van sport en zo je laatste sporttrimester gezellig en met veel plezier afsluiten. Veel plezier op je trip naar Hawaii. Groetjes Wilma.

  • 01 April 2012 - 17:00

    Kitty:

    He Stef,

    Leuk je verhalen weer te lezen.
    Ik zei je toch dat LaCrosse een betere keuze voor je zou zijn......maar ja, goed dat je Track hebt geprobeerd en er nu zelf ook achter gekomen bent. Je bent nu eenmaal een teamplayer!
    De " Hunger games" is hier nu ook in de bios. Goed te horen dat het een aanrader is. Moeten we dus eerst het boek lezen? Zo ja, waarom?
    Veel plezier in Hawaï! Geniet ervan......ben een beetje jaloers.;-)

    Groeten Kitty

  • 01 April 2012 - 17:00

    Kitty:

    He Stef,

    Leuk je verhalen weer te lezen.
    Ik zei je toch dat LaCrosse een betere keuze voor je zou zijn......maar ja, goed dat je Track hebt geprobeerd en er nu zelf ook achter gekomen bent. Je bent nu eenmaal een teamplayer!
    De " Hunger games" is hier nu ook in de bios. Goed te horen dat het een aanrader is. Moeten we dus eerst het boek lezen? Zo ja, waarom?
    Veel plezier in Hawaï! Geniet ervan......ben een beetje jaloers.;-)

    Groeten Kitty

  • 01 April 2012 - 20:29

    Koen:

    Hee Stef erg leuk

    Haha maar een paarse pluk in je haar???
    Ik hoop dat hij niet zo groot is. En moet je voor die film Hunger games echt het boek lezen of kun je hem ook kijken zonder het boek te hebben gelezen?

    Gr. Koen

  • 02 April 2012 - 17:35

    Yvette:

    meid,
    echt super leuke verhalen lees ik. je hebt het helemaal naar je zin en dat moet ook. heel veel plezier op vakantie naar hawai. lijkt me ook echt gaaf.

    liefss xx

  • 02 April 2012 - 21:22

    Lidy:

    Hoi meid, hartstikke leuk je blog weer;) je maakt weer veel mee en je wordt al een echte Amerikaan zo te lezen:P haha
    Wij zijn ook naar this means war geweest! Idd super film!! The Hunger Games heb ik nog niet gezien, nu toch maar doen denk ik!!
    Hawaii... daar wil ik meer over horen!
    Veel plezier, tot ziens in je volgende blog;)

    xxxxx

  • 03 April 2012 - 18:07

    Opa Jan:

    hallo stephanie , ik ben weer thuis uit spanje.
    je hebt weer een mooi verhaal gescheven.ik hoop dat je een mooie vacantie hebt in hawai.hou je haaks, groetjes OPA.

  • 06 April 2012 - 03:33

    Stephanie:

    Bedankt voor reacties!! ben erg nerveus!! paar uurtjes nog en dan het vliegtuig in naar Hawaii..
    @koen, ja zeker moet je het boek lezen. ik ben niet zo fan van lezen, zoals je misschien wel weet.. maar ik lees nu het tweede boek al dus(A), maar je kan film ook wel zien zonder het te gelezen heb. maar misschien mag dit boek wel voor engels of nederlands!! doen zeg ik dus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rochester

Stephanie

Actief sinds 25 Juli 2011
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 35340

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 16 Juli 2015

Exchange student in Chongqing, China

17 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Stage in Valencia

04 Augustus 2011 - 16 Juni 2012

U.S.A

Landen bezocht: