Lax, Hawaii, PROM, LMFAO, GRADUATION, parents:) - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu Lax, Hawaii, PROM, LMFAO, GRADUATION, parents:) - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu

Lax, Hawaii, PROM, LMFAO, GRADUATION, parents:)

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

15 Juni 2012 | Verenigde Staten, Rochester

Hallo allen,

het werd wel weer eens tijd voor een blog
Zoveel te doen en gedaan de laatste weken. Maar het is bijna over mij Amerika experience. Morgen vertrek ik weer naar huis, dus ik dacht laat ik nog maar ff snel een blog schrijven voordat ik weer thuis ben,

goed laten we maar bij het begin beginnen.

Zoals jullie weten ben ik met track gestopt en gelukkig ben ik bij lacrosse gegaan.

2-6 april hadden we spring-break:D
voor mij was het niet zo relax, omdat ik huiswerk moest doen komt omdat ik 6 april vertrek naar Hawaii.

Ik en Frederik, hij is een andere exchange student en hij woont bij de best vrienden van mijn familie, we zijn dan ook goede vrienden geworden.

mijn Hawaii trip.
het is niet te beschrijven hoe, hoe gaaf het was. OMG,

7april
aankomst in hawaii, het is ongelofelijk mooi niet te beschrijven je moet daar echt een keer heen. Alles in hawaii is zo relax, HANG LOOSE :) eerste dag kwamen we aan bij het hotel en lekker gerelaxed the hele dag. Beetje bij het zwembad gezeten en de andere exchange studenten ontmoet.

8 april
gingen we surfen dat was super gaaf, surfen in hawaii en gewoon een kicken gevoel. We gingen ook nog met een boot de zee in en later ergens zwemmen diep in de oceaan. Toen zagen we ook nog schildpadden. erg jammer dat wij geen walvissen zagen, de andere group die naar ons ging zagen wel schilpadden.

9 april
elke dag gingen we super mooie witte stranden bezoeken. deze dag gingen we kayaking, freddy en ik samen in een bootje en varen maar. wat super was. we waren weer lekker aan het gek doen en toen ging onze kayak op zun kop. wij natuurlijk super lachen. maar was wel erg moeilijk om weer in het bootje te komen.

10 april
beetje toeristische dingen gedaan over de geschiedenis van hawaii, over hun king and queens en we zijn naar eeen ananas plantage geweest verder hadden we een hike tour gedaan on diamond head.

11 april
PEARL HARBOR
zooo indrukwekkend...
alles hier, we hebben nog vrijwillergswerk gedaan op de uss Missouri en later gingen we naar het Arizona momument. was erg indruk wekken dat er dus gewoon zoveel lijken onder je liggen en je kan gewoon dat olie zien lekken.

12 april
snorkelen
dat was mijn leukste experience van de trip, waarom je zwemt in de oceaan met vissen die je nog nooit eerder hebt gezien of die je nergens anders in de wereld kan zien. gelukkig waren wij nog een van de groupjes die een schildpad van heel dichtbij zagen.

savonds gingen we naar een cultuurcenter met alle culturen van de eilanden van de ring of fire:D en savonds was er ook nog een super open theater voorstellling super gaaf.

13 april
een rustig dagje, we gingen naar het mooiste strand van oahu, lekker gezwommen daar en gevolleybald en gevoetbald. savonds gingen we naar een Luau een hawaaise feestviering. lekker alle hawaise dingen gedaan en lekker gegeten.

14 april
gingen we weer naar huis, erg jammer want hawaii is mooiste stukje op aarde dat ik tot nu toe heb gezien. en ik zal er nog wel een keer terug gaan.
FOR SURE :)

toen ik weer terug kwam had ik natuurlijk gewoon weer lacrosse :)
lax is een van me favorite sporten op dit moment jammer dat het in nederland nog niet zo bekend is. ik zit in het jv team, maar de coach vond dat ik het goed deed en de regels zijn erg moeilijk, en ik begrijp ze redelijk. ik speel verdediging maar ik heb gelukkig dit jaar ook nog keer gescoord:D

alles ging goed tot 17 mei.
laatste lax game, en wat gebeurd er ik verrek/kneus me rechter enkel.. echt shit. en 19 mei is prom!!! OMG ik dacht neeeee heb ik weer. kan ik niet naar prom met me enkel, heb ik weer.
nou ik kreeg dus van die americaanse kruken nou echt waardeloos. wie die heeft uitgevonden mag wel eens goed nadenken want waar ging dat fout., krukken tot onder je oksels maar het grappig is je mag er niet met de oksels op leunen dus alles moet met de spieren. Nou ik heb armspieren gekregen..

gelukkig gaf de trainer, de medische trainer me op school de volgende dag een grote lompe schoen, zodat ik kon lopen en gewoon naar prom kon.
goed ijs erop en ik zat dus ook met me voet in een bak met ijs in het begin super koud maar daarna voelde ik het niet meer en voor 10min erin en dan weer eruit. Jaja ik heb wel de echte amerikaanse experience.

19 mei
PROM :D
onze thema was 007.
Mijn date was freddy. wel balen ik kon natuurlijk niet zo goed dansen. eigenlijk helemaal niet maar het was wel een super avond. lekker gezellig met de vrienden/vriendinen.

20 mei
de volgende dag moesten we ook al weer vroeg op want we gingen naar de Como zoo in Minneapolis met alle exchange students van ons gebied. ik ging samen met diego en freddy en diegos host ouders erheen. in de dierentuin zat ik in een rolstoel en werd ik lekker rond gepushd. Daarna lekker met iedereen gepicknickt super gezellig.

verder maandag tot met vrijdag gewoon school...
maar goed dat weekend had ik wel weer een leuk weekend. Update van me enkel. nog steeds slecht dik en opgezwollle maar goed.

25 mei
VIP by LMFAO concert!!!
deze kans laat je natuulijk niet schieten. ik ging ook lekker met de mooie lompe schoen erheen. maar goed in het voor programma stond EVA SIMONS en DJ SIDNEY SAMSON EN FAR EAST MOVEMENT. sowieso als te gekken namen. en toen LMFAO concert begon stonden we zo dicht bij echt supeeer gaaf:D iets wat ik nooit zal vergeten. en voor het concert hebben we LMFAO ook nog ontmoet en gingen we met hun op de foto.

je zal je afvragen hoe komt ze nou als vip?? freddys hostfamilie, kent de manager van lmfao dus kregen we kaarten.

in en paar daagjes komen me ouders al weer!! spannend..

2juni
GRAD PARTIES
omdat graduation 9juni is geven alle kinderen grad parties en deze dag hadden we er 9 gehit, lekker veel voedsel eten:D

3 juni zag ik hun weer voor het eerst.
erg emotioneel in het begin.. daarna gezellig naar de kerk met zun allen. Toen de rest van de dag gespendeerd ben de Humphreys, frederiks hostfamilie.

4juni
ik had nog gewoon school deze dag en 5-7 juni had ik finals.
maandag zijn me ouders op school geweest heb ik ze even een rondleiding gegeven.

5juni-7juni finals.
tijd om finals gespendeerd met vrienden en ouders.

8juni
oefenen voor graduation.
lekker dineren met beide familie savonds.

9 juni
GRADUATION :D
jaja ik heb me tweede high schoo diploma gehaald. :) erg leuk om mee te maken zon ceremonie, het is hier erg officieel. ik moet zeggen veel leuker dan in Nederland :D
daarna lekker uiteten geweest met mijn familie.
en savonds hadden we de Senior party. de senior party is een party voor alle seniors. het is een lock-in wat betekend te zit opgesloten in de school. van 9:30 tot 5:00 uur
de senior ouders hebben de hele school versiert en je kent de school dan ook echt niet terug. Door de hele school heen zijn leuke spelletjes te doen zoals cash grab, casino, golf, minute to win it. en als je meer punten krijg meer kans op winnen van prijzen. sws krijg iedereen een grote prijs, ik had koffers uitgekozen en bleken het 2 koffers te zijn want ik had nog koffers nog om al mijn spul mee naar huis te nemen.
om 3:30 was er een act dat een man kinderen ging hypnotiseren wat erg erg grappig was om te zien :D best part of the night :)
en gelukkig was er ook voedsel en drinks:D

10 juni
lekker boten met de beide families:D

11 juni
met parents en melanie naar de MOA.
Mall of America :)

12 juni
Mijn GRAD/going away party
ik gaf een party omdat ik geslaagd was en omdat ik ook al weer bijna weg ga hier... niet te geloven.

2-5p.m. was mijn feest en heel veel vrienden kwamen dus dat was erg leuk.
na 5pm kwamen alle familie vrienden.

13 juni
NEDERLAND - Duitsland.
we hadden en NEDERLANd- Duitsland party.
freddy hij is van duitsland en ik nederland dus lekker een party. lekker gezellig met familie en vrienden.

savonds mijn host familie uiteten genomen. En zijn wij ook verwendt wij hebben ook nog leuke kados gekregen van me host familie.

14 juni
me ouders uitgezwaaid want die vertrokken uit the USA. Daarna ging in lekker shoppen met maria en haar mam. Omdat ik 3 koffers neem terug nam, 2 zijn met pa en ma mee heb ik nog een koffer en anders zou die zo leeg zijn dus nog ff snel wat leuk kleren en schoenen en tassen gekocht:)
savonds gingen we naar een Honkers game, baseball game. Mijn hostfamilie heeft ook een honker player in huis. Hij is een beauty maar wel een ginger. Maar goed erg aardig en we gingen naar zijn game omdat er ook gratis drinken en eten was voor de host families. Toen shayla en ik daar aan kwamen was het nog wel mooi weer, erg warm maar tijdens de 2inning begont het te hoosen. erg harde regen en storm en onweer. We hebben een 1uur geschuild onder een party tent en daarna zijn we naar huis gegaan.

Thuis hadden we geen stroom dus dat was ook nog een avontuur. gelukkig heeft me host familie een generator ofzo iets als de stroom uit valt we in ieder geval stroom kunnen krijgen.:D

15juni
vandaag schrijf ik me blog, nog even relaxen straks naar wat gradparties en vanavond naar de film: ROCK OF AGES :)
ik ga vandaag ook maar vast me koffer inpakken..
morgen vertrek ik om 5uur dan gaat me vliegtuig naar Chicago en dan savonds van Chicago naar London en dan London - Amsterdam en dan kom ik als het goed gaat 17 juni aan.

tot snel!!!

Stephanie

• 15 Juni 2012 - 17:02

Wilma:

Leuk je laatste belevingen nog te lezen, wat gaat een jaar toch snel. Carla en Mel net weer gesproken. USA: een geweldige ervaring en heel veel gezien in 2,5wkn . Leuk dat ze gezien hebben hoe je een jaar heb geleeft, veel om over na te praten. Goede reis terug en tot zondag in Nederland. Groetjes Wilma.

• 15 Juni 2012 - 17:22

Carla:

Wij hebben geweldige weken in de USA gehad.Jij boft het maar met zo'n familie daar!
    Wat is het jaar snel gegaan.
    tot zondag

• 17 Juni 2012 - 21:21

Laura:

nog even je blog gelezen! Maar Fijn dat je weer thuis bent meid! maar lees dat je met rolstoel door dierentuin werd geduwd;p Waar ken ik dat nog meer van haha.. weetje nog misdinaarsreisje met octavio?;) Maar was gezellig vandaag/vanavond!

Tot morgen! Liefs.