Aankomst - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

04 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

HI!

Gelukkig ben ik aangekomen veilig. Goed reis gehad, alles is gaat super.
Behalve dat mijn telefoon het niet doet. My t-mobile simkaart doet het niet en de andere Amerikaanse simkaart kan ik alleen hier bellen, papa reageer even terug heb je geprobeert te smsen maar ik weet niet of die over kwam.

Verder mijn reis,
Op dit moment ben ik erg moe.. Het is hier nu nog maar 21:29 maar ik nederland 03:29.

vanochtend vroeg weg, gelukkig ging de overtocht helemaal goed! via Londen en daarna naar JFK.
de nederlandse meiden zijn super gezellig dus gaat wel goed.
toen kwamen we bij de campus aan St. John en werden de kamers verdeeld, ik zit met nog een nederlands meisje en nog 2 noren en 2 zwitsers.
daarna gingen we eten op de campus in de kantine super grappig en leuk

Nu even dingen uitzoeken over mijn telefoons en plaats morgen wel weer even een goed bericht ben nu namelijk ergg moee..


xxxx Stephanie


  • 05 Augustus 2011 - 07:31

    Kitty Wissels:

    Hoi Stephanie, Fijn te horen dat je goed over bent gekomen! Balen van de telefoons. Hopelijk is e.e.a. snel opgelost. Veel plezier in New York!
    grtjz Kitty

  • 05 Augustus 2011 - 07:51

    Inge :

    Heeee lieve Stef!
    Wat fijn om te lezen dat je veilig over bent zeg, vind het wel jammer dat we elkaar niet meer gezien hebben voor je vertrek & dat ik je afscheidsfeestje heb gemist..mm dat krijg je met vakanties he :( hoorde van Deem dat je feestje erg gezellig is geweest, hihi bij je welcome back party (jaja, duuuuuurt natuurlijk nog wel even) ben ik er in ieder geval hahahaha.. ik wil je een supergave tijd wensen & ik ga zo even mn mailadres hier achterlaten, hihi dan kan ik je volgen & meegenieten van je verhalen..lieve kus vanuit Borculo xx

  • 05 Augustus 2011 - 22:47

    Laura:

    Hey Stephanie,
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen en dat het leuk is met de nederlandse meiden.

    Ook Leuk dat we je op deze manier kunnen volgen!

    Super veel plezier daar en geniet er van!

    Liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Stephanie

Actief sinds 25 Juli 2011
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 35339

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 16 Juli 2015

Exchange student in Chongqing, China

17 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Stage in Valencia

04 Augustus 2011 - 16 Juni 2012

U.S.A

Landen bezocht: