Campus tour and American Football - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu Campus tour and American Football - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu

Campus tour and American Football

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

05 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi,

Gisteren was een zware, zo te zien hebben jullie dat wel kunnen lezen in me weblog. Niet echt geconcentreerd. Dit probeer ik nu even recht te zetten. En vertel alles even vanaf het begin.

Donderdag 4 aug, gingen we we vanaf Amsterdam naar Londen. Controles gingen vrij relax en geen problemen. We moesten erg haasten toen we aankwamen in Londen. Incheck was al begonnen, moesten nog door de douane. De controles vielen me hier ook echt mee, (mocht dus wel eten mee nemen, leer voor de volgende keer). De vliegreis naar JFK was super. Groot vliegtuig, met eigen scherm en je kan zelf kiezen welke film je wilt kijken super dus! Eindelijk aangekomen in New York moesten we erg lang wachten voor dat we het land werkelijk in konden. We hebben een uur gewacht voordat we bij een balie waren waar we nog papieren in moesten vullen en toen oogscan ezv. Toen uiteidelijk gingen we vertrekken naar St. John's. De universiteit waar we verblijven deze week met STS. Hier kregen we onze campus-passen en kamers toeverdeelt. Zoals ik al zei, zit ik met nog een Nederlands meisje, 2 Zwitsers en 2 Noren. Iedereen was erg moe en het werd ook wel weer laat. Eten op de campus is uitgebreid veel te kiezen. En veel lekkere dingen.

De nacht ging niet zo fijn, was erg moe, ook al was het nog maar 2200uur hier. thuis al 6uur later. Toen ik eindelijk sliep werd ik wakker op 2uur, maar 4uur geslapen maar ik had zon gevoel dat het al 7u was en tijd om op te staan.
Vanochtend hebben we met de gezellige nederlanders ontbeten. Eten van ontbijt viel me beetje tegen maarja..

Naar het eten gingen we de campus bekijken. Er zijn hier veel faciliteiten. Het is een echte stad, suuupperrr groot! Ik denkdat deze campus groter is als Borculo!!! Maar heel gaaf om mee te maken. Daarna werden we verdeeld in groepen, ik kwam in groep 2.Met als leider Fredrick. aardige man. Toen hebben soort van lessen gehad, we moesten elkaar interviewen. Dat was erg leuk. Ik ging met een meisje uit Zweden, zij speelt oom voetbal dus gelijk leuke connectie. Toen even lekker gegeten. En smiddags weer class, en daarna kregen we les in AMERICAN FOOTBALL. Was erg leuk om te doen. Hierna lekker gedoucht, en gegeten.

Na het eten moesten we met de groep verzamelen om te oefenen voor een show, wat we einde deze week hebben. BORINGG, veel rare ideeen van de andere culturen. Maar goed morgen weer overleg dus ben benieuwd. Daarna gingen we nog een music quiz doen, maar iedereen was eigenlijk te moe daarvoor.

Maar goed ik heb nog wel even energie om dit te schrijven.

Morgen hebben we weer lessen en baseball practise en savonds are we going to MANHATTAN!! veel zin in!!

dit was het weer ik denk!!


xx Stephanie

  • 06 Augustus 2011 - 07:34

    Carla:

    Lieve Stef,
    Fijn dat alles goed gaat en dat je een gezellige groep hebt. Gaaf dat je les krijgt in Amerikaanse sporten.
    xxx

  • 06 Augustus 2011 - 09:36

    Kitty En Peter:

    Ha Stef,
    Leuk je verslagen te lezen.
    Wat een superleuke activiteiten!
    We zijn benieuwd wat jullie uiteindelijk voor een show gaan opvoeren... :-)
    Ach ja, wij hebben hier in Borculo het "trekzakken festival" vandaag. Ook leuk ;-)
    Geniet van Manhattan en laat maar weten hoe het was!
    Grt en veel plezier nog! Peter en Kitty

  • 06 Augustus 2011 - 11:23

    Koen:

    eey Stef
    fijn dat je het leuk hebt en echt vet dat je van die americaanse sporten krijgt. dat wil ik ook wel.

    veel plezier,
    groetjes Koen

  • 06 Augustus 2011 - 12:35

    Laura:

    Klink allemaal super leuk!
    Ik ben ook erg benieuwd wat voor show jullie gaan geven!
    Ik zag je opa vandaag nog in Borculo, en die zei al dat je een nieuw verslag er op had gezet haha :) ben benieuwd hoe het was in Manhattan!
    xxx

  • 06 Augustus 2011 - 17:24

    Stephanie:

    dankje jullie, nu is het even half 2 even pauze, zometeen even omkleden en dan baseball. Mama hebben iets andere planning maar super we gaan vanaf naar Manhattan en nog 2 dagen naar NYC zelf. jullie horen nog!

    Stephanie

  • 06 Augustus 2011 - 20:59

    Opa Bon:

    Lieve Stephanie, ik vind het fijn dat het leuk is, leuk verslag.Dat doet me goed , nog veel plezier ,groetjes opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Stephanie

Actief sinds 25 Juli 2011
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 35332

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 16 Juli 2015

Exchange student in Chongqing, China

17 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Stage in Valencia

04 Augustus 2011 - 16 Juni 2012

U.S.A

Landen bezocht: