Manhattan - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu Manhattan - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu

Manhattan

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

07 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi,

Ik begin even bij zaterdag.
Zaterdag: hadden we eerst weer lessen van 9 tot 1uur. Erg leerzaam was het niet. We kregen uitleg over wat we konden verwachten. Smiddags hadden we Baseball training en Rehearsal. Baseball was echt super leuk!! Was iemand van St Johns University die het ons kwam uitleggen. Erg leuk. Zelfs nog 1 punt gescoord. Kwam ook maar 1x aanbod dus. Best goed, zeg ik zelf. Savonds zouden we naar de Brooklyn Bridge gaan, maar ivm het slechte weer, (jaja het regende hier super hard) gingen me naar Times Square. Lekker met de subway, super grappig. Toe we daar aankwamen, had iedereen zon idee van WOOOOWWW. Het was super indrukwekkend bij avond. al die lichtjes en lampjes. Er was zoveel te zien dat we ogen tekort kwamen. Toen kregen we vrije tijd en zijn we naar de M&M's store. Dat was ook super groot en er waren echt super veel dingen van mms te koop. Daarna hebben we nog op de grote rode trap gestaan, de naked cowboy gezien. En natuurlijk veel fotos gemaakt en rond gelopen.
Ik was savonds helemaal kapot en wou graag slapen omdat we de volgende dag weer vroeg op moesten voor een dagje NY

Zondag, vandaag dus:
we moesten ontbijten om 7u omdat we al om 8u wegmoesten. We gingen in een bus door NYC rijden. A sightseeingtour. Eerst gingen we riching central Park, op die weg daar heen kwamen we veel dingen tegen zoals, het museum van Night at the museum, Apollo, en de bekende trappen van Gossip Girl. Toen aangekomen bij Central Park. hebben we daar door het strawberryfield park gelopen en naar een plek waar je mooie fotos kon maken van de skyline. Daarna gingen we weer naar de bus en toen gingen richting Times Square. Om dit te zien bij daglicht in nog indrukwekkender. Was erg leuk. Toen gingen we maar shoppen. Veel dingen gekocht vandaag, zoals nieuwe schoenen, rode VANS, zonnebrillen, souveniers, een echt New York Yankees pet. Toen moesten we om 3uur weer verzamelen bij de bus. We reden toen richting de kust. We kwamen langs Ground Zero, waar nu de freedomtower staat, en wallstreet, een of andere stier. Later mochten we daar nog rondlopen.

Toen om 5uur weg lekker naar de Campus.
Vanavond hadden we nog Rehearsal, Marloes en ik, wij gaan Luv doen met de greatest lover. Erg benieuwd. Op dit moment is de rest een film aan het kijken maar wij wouden liever even op het weblog anders werd het weer een latertje, om een blog te schrijven.

Morgen hebben les maar kregen we les van iemand anders, we krijgen US History. Ben erg benieuwd hoe dat is, smiddags gaan we naar Jones Beach. Dus HOOP DAT HET MORGEN MOOI WEER WORD!!

Ik denk dat me volgende blog dinsdag weer wordt!!

xx Stephanie




















  • 08 Augustus 2011 - 06:39

    Kitty:

    He Stef, ik zie dat je je niet hoeft te vervelen! Wat krijg je veel te zien elke dag! Indrukwekkende en leuk dingen joh! Goh, nu al aan het shoppen? Past dat wel in je koffer of handbaggage allemaal? Je moet nog verder reizen! ;-) Ben benieuwd hoe het optreden van LUV gaat worden.
    Hebben julllie ook van die schattige jurkjes aan? En wie wordt de derde zangeres? Of is het in dit geval LUV met zn 2en? Heb je ook al foto's? We zijn namelijk erg benieuwd! Grtjz en veel plezier nog! Kitty

  • 08 Augustus 2011 - 07:08

    Carla:

    hi Stef, Indrukwekkende dagen, geniet ervan ze zijn zo voorbij. Niet te veel shoppen anders heb je overgewicht, dan heb je dat weer. Ben benieuwd naar jullie optreden. grt. xxx

  • 08 Augustus 2011 - 10:10

    Koen:

    erg leuk stef.
    veel plezier nog

  • 08 Augustus 2011 - 13:35

    Lennart:

    Hee lieve stephanie!

    Ik reageer even in één keer op alle berichten, ben nu net weer terug in Borculo vandaar! Fijn dat je hele reis goed verlopen is! Ben je alweer goed bijgekomen van je vlucht terug in de tijd? Erg indrukwekkende verhalen! leuk dat je nu al zoveel gezien/gedaan hebt. En erg leuk dat je les hebt gehad in amerikaanse sporten, JALOERRS!! Ben benieuwd naar de foto's die je hebt kunnen maken. Veel plezier nog. Tot je volgende blog!

    xxx Lennart

  • 08 Augustus 2011 - 19:52

    Rianne:

    Geweldig steff!!
    Mooi dat je het naar je zin hebt!

    Wanneer kan ik de eerste foto's verwachten?;)

    Veel plezier nog meid! Ik hou je in de gaten..

    xxx

  • 09 Augustus 2011 - 01:56

    Stephanie Bon:

    ik hoop dat ik fotos plaats naar 11 august! het is best druk qua tijd, maar heb 1 foto op faceboek zou het ook even op weblog zetten. Als ik bij me gast gezin ben wil ik dat graag gaan doen. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Stephanie

Actief sinds 25 Juli 2011
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 35604

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 16 Juli 2015

Exchange student in Chongqing, China

17 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Stage in Valencia

04 Augustus 2011 - 16 Juni 2012

U.S.A

Landen bezocht: