Jones Beach and New York City - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu Jones Beach and New York City - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu

Jones Beach and New York City

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

10 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi allemaal,

Hoe is het in Nederland? Hier nog steeds super.
Ik zal maar eens vertellen wat ik deze afgelopen dagen heb meegemaakt.
Ten eerste het is super druk hier echt chaos aan wat we doen en hoe moe ze savonds zijn. Dus de fotos komen!! Maar die komen waarschijnlijk na 11th of August omdat ik dan tijd heb om alles rustig er op ze zetten. Maar wees maar gerust ik maak veel fotos al meer als 1000 gemaakt dus:D

Maandag;
Sochtends lekker aan het ontbijten met de Nederlandse groep, daarna hadden we US History, Amerikaanse geschiedenis. Dat was echt super leuk! De man, die deze les gaf maakte het erg interesant en grappig. We hebben wel 2uur naar hem geluisterd. van 9-11a.m. Daarna hadden we weer klas, en moesten we een speech gaan schrijven. Nou een van de dingen waarover je kon schrijven waren tradities in je eigen land, dus ik ging wat vertellen over sinterklaas. 11a.m.-1p.m. Hierna moesten we even omkleden omdat we naar de beach gingen. We gingen naar Jones Beach. van 1-6p.m. Super mooi !! echt een mooi strand, echte beach boys, zoals je misschien wel hebt gezien op de foto van facebook. (mijn fotos komen nog). De golven zijn echt reusachtig en er was een erge onderstroming. later gegeten op Jones beach, vette hap, echt vies die cheesburgers komen nu al me strot uit. Nog maar 2 gehad maar ze zijn niet te eten.... Savonds weer terug naar de Campus en we waren laat weer thuis. Dus ging gelijk slapen.

Dinsdag, vandaag:
We gingen ongeveer rond 10uur verzameln, maar zo als altijd loopt alles hier bij STS uit. Als ze zeggen dat je erop tijd moet zijn omdat je anders niet mee gaat, wachten ze toch nog.. erg irritant. We hebben deze week ongelovig veel gewacht. Dat is natuurlijk erg jammer. We gingen via de subway(metro) naar Times square. Hier waren we rond 12uur, (liep weer uit) dus we gingen gelijk door naar Planet Hollywood. Planet Hollywoord is een restaurant met allemaal spullen van hollywoods films, Allemaal kleren/spullen die zijn gedragen in films zijn daar gedoneerd. En de bekende handafdrukken zijn daar ook. Was erg leuk om daar rond te hangen.
Toen mochten we weg en hadden we vrijetijd tot half 6. Toen we net planet Hollywood uit waren hoorde we dat Ashley Benson, die Hanna speelt in de Series Pretty little Liars, Zat bij American Eagle. DUS ik natuurlijk er heen sprinten !! Maar zo makkelijk was dat nog niet om fotos te maken. 1 heb ik er omdat ik er steeds werd uitgegooid, wat een ramptoerist. Toen ging het helaas regen dus dat was jammer alles was nat, ook heel NY erg grappig om te zien dat er gelijk overal mensen staan om paraplus te verkopen. Nou ja daarna heb ik nog gekocht I Love NY shirt en verder niet zo veel bijzonders. Toen moesten we rond half 6 weer verzamelen bij de rode trap, de bekende rode trap op Times Square.

Toen gingen we naar de Ferry, de gingen een Ferry Tour doen langs kust van NY. ERG MOOI! NY is echt onbeschrijvelijk mooi!!! ECHT de mooie skyline gezien, en natuurlijk vrijheidsbeeld!! DIE IS ZOOO GAAAF!!! Op de foto is hij mooi maar in het echt nog veeeeeeel en veeeel mooier!! Mama en Papa, we moeten zowiezo nog een keer terug. Toen de ferry tour was afgelopen gingen we met een LIMO, jaa een LIMO, een WITTE LIMO terug naar de University. DAT WAS ECHT TE GAAF, door NYC rijden in een limo met vet harde muziek, (geen champange :( maar echt superr!! RIde of my Life!!

In een woord vandaag was echt: awesome!!


Morgen moeten we veel oefenen voor de show, boringgg.. maarja koffers inpakken, helaas verlaten we NY, en gaan we donderdag naar Rochester, Minnesota. ERG VEEL ZIN IN!!!


xx Stephanie












  • 10 Augustus 2011 - 08:08

    Kitty:

    He Stef, Wat is het leuk om jouw enthousiaste verhalen te lezen. Ik krijg zelf veel zin om naar NY te gaan!
    Maar goed dat de "vette hap" niet zo lekker is, anders moet je weer zo veel sporten ;-)
    Gaan er nog meer mensen naar Rochester of ben je de enige?
    Tja, waarschijnlijk moet je je nieuwe vrienden gelijk al weer missen volgende week :-(
    Hier in Nederland mis je niet veel. het was hier tot gisteren nog steeds herfst. Vandaag schijnt zowaar een zonnetje maar ik zie hier geen "beach boys" lopen ( op die van mijzelf na natuurlijk ;-) ) Zo'n ritje in een limo is gaaf he! Heb ik ook gedaan in Las Vegas. Nou veel plezier nog en goed oefenen voor je optreden hoor! Jullie zijn toch Nederlands trots daar... ;-)grtjz Kitty

  • 10 Augustus 2011 - 08:12

    Carla:

    Hi Stef, erg leuk om te lezen dat je zoveel gezien hebt en indrukken hebt opgedaan. Als we de tijd er voor hebben gaan we zeker een keer naar New York toe. Vandaag de laatste dag en maak er vanavond een mooie show van. xxx

  • 10 Augustus 2011 - 08:40

    Melanie:

    he stef, In nederland gaat alles goed. En zo te horen is het ook leuk in new york. Je vind het zeker jammer dat je weekje new york bijna om is.

    xxxmelanie

  • 10 Augustus 2011 - 09:34

    Koen:

    klinkt allemaal heel gaaf.
    ik zou die dingen ook wel willen doen.
    in een limo door NY rijden. whejow. wie wil dat nou niet.

    veel plezier
    koen

  • 10 Augustus 2011 - 13:51

    Opa En Oma:

    Hallo stephanie, al je berichtjes gelezen en ben blij dat je goed bent aangekomen en dat je het zo leuk hebt. Als je dit leest zit je al bijna weer in het vliegtuig voor je eindbestemming. Hopelijk is het daar net zo leuk. Hier is alles goed en heb dan ook geen nieuws. Wij hebben een leuke foto van jouw met Koen op de kast staan en zijn daar blij mee.
    xxx opa en oma

  • 10 Augustus 2011 - 17:29

    Opa Jan:

    Lieve Stephanie, Harstikke leuk verslag, ik blijf het volgen ,heb ik het idee dat ik in amerika ben veel memories voor mij .Fijn dat je het leuk hebt. Groetjes Opa

  • 10 Augustus 2011 - 20:09

    Lennart:

    Heeee Stephanie!

    Goed om te horen dat je veel leuke dingen mee maakt! Alleen jammer dat je avontuur in New York City alweer bijna voorbij is, maar morgen kun je alweer op naar de volgende bestemming, Rochester! Ik word wel erg jaloers als ik al jouw verhalen over New York lees ;-)

    Hopen dat je je koffer weer dicht krijgt.

    Veel plezier nog

    xx Lennart

  • 11 Augustus 2011 - 17:19

    Wilma:

    Hoi Stef, wat een geweldige verhalen geniet nog wat na van NY en veel succes in Rochester.

    Gr Wilma

  • 11 Augustus 2011 - 19:43

    Femke:

    Hi Stephanie.
    Wat maak je allemaal toch mee. Echt gaaf om het alleen al te lezen. Als je ouders niet met je terug gaan heb je alvast een ander optie: ME! haha. Met mij gaat alles veredr zo z'n gangetje. Ik mis je al wel hoor! Ben ik de enige vrouwelijke Twente supporter :P En dan zit jij in NY staat de Graagschap gewoon voor tegen Ajax.. hoevaak gebeurd dat? Gelukkig kan ik elke keer weer jou leuke verhalen lezen en dan ben je toch nog een beetje hier!
    Geniet van de leuke tijd daar en een hele dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Stephanie

Actief sinds 25 Juli 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 35328

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 16 Juli 2015

Exchange student in Chongqing, China

17 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Stage in Valencia

04 Augustus 2011 - 16 Juni 2012

U.S.A

Landen bezocht: