Laatste dag NY & VertrekNY/ Aankomst in Rochester - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu Laatste dag NY & VertrekNY/ Aankomst in Rochester - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu

Laatste dag NY & VertrekNY/ Aankomst in Rochester

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

12 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Rochester

Hallo allemaal,

Lang geleden dat jullie iets van mij hebben gehoord. Werd weer eens tijd, vooral omdat er zoveel dingen zijn gebeurd.
Laat ik maar bij het begin beginnen.

Woensdag was de dag dat we hard moesten oefenen en moesten inpakken omdat we de volgende dag weg gingen. Dat oefenen lukt niet echt. Amy en ik, waren om Jones beach gestoken door beesten dus we gingen zalf halen in NYC met gagun en fredrik (de leiders), toen kwamen we erg laat weer aan. (half4) en de show begon om 6uur. Nouja Marloes en ik gingen aan de slag en volgens ons ging het wel goed. we ons omkleden, zie bijgevoegde foto, wij hadden we kleren dus gingen gewoon heel gek verkleed. Uiteindelijk hebben we de show niet gewonnen wat helemaal niet klopte.... naardat we wat gegeten hadden naar de show. Hadden we een soort van disco, tot 11u wat wel erg gezellig was. Daarna hadden we nog volleyball gespeeld tot 12:15 ongeveer en toen ben ik maar even gaan inpakken en gaan slapen. Omdat we de volgende dat er op tijd uit moesten om Amy en Nynke uit tezwaaien.

Donderdag:
stonden om 4uur op om de mensen die toen al vertrokken uit te zwaaien. Wij vertrokken pas om 6uur iets later, met 2 bussen reden we naar La Gardia, een andere vliegtuig in NYC. Vanaf daar vloog in naar Chigago en daarna verder naar Rochester. De vlugt naar Chigago ging 45min te laat weg omdat er zon grote lange rij stond voor de opstijgbaan. Maar goed wat ze hier dus doen in Amerika, te laat vertrekken kan maar te laat aankomen niet, alles moet volgens schema blijven, daarom geven ze gewoon iets gas bij, we vertrokken 45min te laat en kwamen gewoon om tijd aan. :) Daarna moest ik nog even wachten 30min toen ik met een klein vliegtuigje van 3personen om een rij, 1 stoel gangpad 2 stoelen, vloog naar Rochester. Klein vliegveld maar toch. Alles ging goed. Toen ik hier aankwam toen de familie Buryska al op mij te wachten. Erg grappig, en leuk ze te zien. Daarna hebben we me het huis laten zien. pfff groot en mooi!! gewoon in de basement een bioscoop, nouja erg mooi!! Ze hebben een papagaai. Daarna mij kamer laten zien, koffer uitpakken. Toen had ik even een break moment. (Kitty bedankt voor de kado) Die openende ik toen, en moest even aan thuis denken, wat ik allemaal thuis achterlaat. S'avonds verder lekker gegeten. en ze vonden mij cadeaus allemaal erg leuk gelukkig maar!!
Daarna met shayla nog wat series gekeken en savonds de SYTYCD final in Amerika gekeken, toen was ik al zo moe dat ik in slaap viel. Oja, wij klagen over de reclamee, maar hier is echt om de 5 min reclame waar ik nog even aan wenen moet. Nouja ik ben volgens mij om 9:30 naar bed gegaan.

Vanochtend lekker uitgeslapen, en wat papieren ingevuld en straks gaan we dingen kopen voor voetbal. Maandag begint de tryout dus, ik heb nog geen schoenen en moet dat allemaal even gaan kopen.


xx Stephanie


  • 12 Augustus 2011 - 16:39

    Koen:

    een bioscoop in je kelder??? echt? met bioscoop stoelen en echt zon scherm? veel plezier en succes met je tryouts.
    groetjes koen

  • 12 Augustus 2011 - 17:10

    Stephanie Bon:

    Jaa echt:P
    mensen ik wou graag wat fotos uploaden maar de bestanden zijn te groot, mag niet meer van 4mb, dus ik ga nog even een oplossing zoeken ervoor. een album ergens op een site aanmaken. Kan dus helaas geen fotos uploaden,, jammer

  • 12 Augustus 2011 - 17:14

    Carla:

    Dat de vliegtuigen snel vliegen om op tijd te komen hebben we via internet gezien/gevolgd. succes met de tryouts. En niet te veel films kijken hè.
    Heel veel plezier. groetjes xxx

  • 12 Augustus 2011 - 18:17

    Kitty:

    He Stef, Eindelijk je gastgezin ontmoet! Leuk voor je dat ze een dochter hebben van bijna dezelfde leeftijd.Dat wordt vast veel series kijken. Kunnen je me mooi op de hoogte houden over "Covert affairs".
    Een papegaai? Die kunnen flink "pikken" hoor!! ( Eigen ervaring :-( ) Ik vind ze eng....
    Een bioscoop in de kelder? Maar goed dan dat Koen er niet bij is, anders zouden jullie zeker weer een film marathon gaan houden ;-)
    He Stef, het kadootje is ook voor die momenten bedoeld! Bewaar het maar goed! ;-)
    Succes met de "soccer" try outs!
    We horen wel of je een leuk team hebt straks! Grtjz Kitty

  • 12 Augustus 2011 - 18:22

    Laura:

    heee steff,
    klinkt echt super gaaf allemaal. Je hebt echt al veel gezien in zo'n korte tijd! Ben benieuwd hoe je het voetbal maandag vind daar!
    Ik kijk alweer uit na je volgende verslag.
    Je krijgt de groetjes van me ouders.
    xx

  • 12 Augustus 2011 - 18:33

    Tom:

    ik wil ook wel een bioscoop in mijn kelder:P veel succes met het voetbal daar!:D groetjes tom

  • 12 Augustus 2011 - 19:15

    Femke:

    hi stef. Heb je ook een adres van je gezin? Knuffel

  • 13 Augustus 2011 - 09:15

    Lennart!:

    Hee stephh!

    Leuk verslag weer! fijn dat alles goed is gegaan met de reis!

    Handig dat ze in the USA gewoon wat meer gas dr op doen als er vertraging is, dat zouden ze in Nederland ook eens moeten doen om file´s tegen te gaan ;-)

    Ik hoop dat je nieuwe kamer wel iets ruimer is dan die in NYC ;-) Kun je nu ook je favoriete serieus bekijken in de kelder-bios?

    Ik heb je even een mail gestuurd over uploaden en verkleinen van foto's kijk even of je hier iets mee kan!

    Je laat in nederland wel wat achter maar je gaat toch daar ook leuke dingen meemaken en nieuwe mensen leren kennen!

    Is alles gelukt met het aanmelden voor de soccer tryouts en het kopen van voetbalschoenen?

    Succes met de try-outs maandag! you can do it!

    xxxx Lennart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rochester

Stephanie

Actief sinds 25 Juli 2011
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 35329

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 16 Juli 2015

Exchange student in Chongqing, China

17 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Stage in Valencia

04 Augustus 2011 - 16 Juni 2012

U.S.A

Landen bezocht: