Trainingen en stupid concussiontest - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu Trainingen en stupid concussiontest - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu

Trainingen en stupid concussiontest

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

18 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Rochester

Hi allemaal,
het is weer een paar dagen gelden voordat ik iets geschreven heb. Hoe is het in NL? Ik ben verbrand en dan ben ik alleen van 8:30 tot 12:30 buiten aan het sporten. Lekker verbrand.. maar goed laat ik maar eens beginnen.

Dinsdag 16 aug,
Geen speciale dag, gewoon weer try-outs. Ik het de 2mile run gerend in 17min en 30sec. Niet slecht vind ik zelf, maar vergeleken met andere sloom. Althans niet de laatste. gemiddeld-eind. Ik ga de coach vragen of ik iets van haar programma mee kan nemen naar NL, iets voor ons team, lekker in shape komen?? of niet girls :) haha, nee ik ben volgens mij al 5kg lichter. Want ze eten hier in huis erg gezond. Verder heb ik niet echt heel veel gedaan lekker gerust was erg kapot. En me host-grandma moest weg, dus was alleen maar was zoo moe dat ik hele dag op bed heb gelegen tot dat Family terug was.

Woensdag 17 aug,
Nogmaals gefeliciteerd femke, wou je een kaart sturen maar had nu geen ivm familie die net thuis kwamen. Maar ik stuur je wel een andere leuke kaart:D geen probleem!!! Verder gewoon weer try-outs. En aan het eind van de training werd bekend gemaakt of je op de lijst stond of niet. Als je op de lijst stond heb je het team gehaald, JV(junoir varsity) of Varsity. Nou ik had/was nummer 1, en was zo bang dat ik er niet bij zat. Omdat ik dinsdag na de 2mile run niet zon beste dag had en woensdag iets beter ging maar ik zooo stijf was. Maar goed je loopt dan naar het rekken in de middelcirkel terug, en er gaat van alles door je heen. Gelukkig was ik nummer 1 en zag ik van een afstandje als dat 1 erop stond. helemaal bovenaan :) :). Dus ik was super blij dat ik het gehaald had. Omdat zo veel meiden het niet gehaald hebben en geen soccer kunnen spelen dit jaar voor school en als je voor school speelt is heel belangrijk hier.. Maar goed ME BLIJ. En me hele host-familie was zo trots op me omdat ze zeiden dat het moeilijk is voor exchange studenten voor zon team te spelen.

Donderdag 18 aug,
weer een try-out day. Alleen nu met veel minder mensen. Maar op een gegeven moment ging de coach ons verdelen in nummers 1en en 2en. Ik kreeg weer nummer 1. Later moesten we met onze nummer gaan inspelen. Komt Danielle naar me toe en vraagt welk nummer ik was, ik zo 1, ik dacht gewoon weer zon partijtje maar wat bleek nummer 1 zitten in Varsity en 2 in VJ. Althans dat was wat de coach vorig jaar deed. Nog steeds is het niet zeker in welk team ik zit, maar ik hoop voor Varsity. Later op de middag moest ik een concussiontest doen. Dat is hier heel belangrijk. Een stomme memory test, heb hem af en toe nog een beetje gefaald ook:P maar goed, het is om te kijken of als je een keer een klap heb gehad geen concussion hebt, ik weet zo gauw het NL-woord ervoor niet.. sorry.. Die stomme test duurde 1uur en iedereen moet die doen anders mag je niet meedoen aan sporten.
savonds had ik een meeting over soccer, (ik vind soccer nu veel beter klinken als voetbal:P) Dat ging over dingen zoals regels ezv. We doen een funriser om geld in te zamelen voor girls soccer omdat de school ons budget steeds verkleint. Daarna iets over subway, bij onze away games krijgen we subways we moeten dan invullen wat we willen en dan brengen ze dat de in bus voordat we gaan. Jaja we gaan elke game met een grote schoolbus ernaar toe spannend.

Dinsdag, gaan we wedstrijd kleren passen en nummers worden dan toegedeeld en Donderdag heb ik al me eerste wedstrijd. jaja spannend.

Morgen heb ik weer training, maar gelukkig is het 2uur training en 2uur funstuff. Oja en ze hebben hier bij soccer van die dagen dat het neo-dag is. iedereen moet ik neo kleren op training komen of je moet je kleren aanpassen aan de schoenen welke kleuren die zijn. Erg grappig, ik heb geen neo-kleren dus ik kan gelukkig een shirt lenen van maria, meisje van soccer alleen zit ze in JV. jammer, en woont vlak bij van haar kan ik een shirt lenen. oja en zij FIETS:D:D:D zo grappig:D We gaan een keer samen fietsen:P zodat ik het niet verleer.

Keep you posted!!!


xxxx Stephanie












  • 19 Augustus 2011 - 06:48

    Kitty En Peter:

    We zijn supertrots op je dat je het Varsity team hebt gehaald!!!! Spannend die eerste wedstrijd donderdag. Ben benieuwd op welke positie je staat.
    Jullie hebben tenminste mooi weer zodat je kunt verbranden. Wij verbranden hier niet hoor! We worden hooguit kletsnat. Maar.....het zou zowaar dit weekend warmer worden.....Uiteraard regent het dan ook wel op zondag. Maar wij zijn al blij als de zon een uurtje schijnt ;-)
    Volgende week gaan Koen en Tom weer naar school en ik weer volledig aan het werk :-( (Peter was al aan het werk maar ik had nog een aantal vrije dagen) Dus alles weer z'n gangetje......
    Veel plezier / succes nog!
    Groeten Peter en Kitty

  • 19 Augustus 2011 - 07:15

    Peter Jan En Carla:

    Hoi Stepanie,
    Wij zijn ook super, super, super trots op je.
    Hopelijk is je positie op het middenveld.
    Zo te lezen gaat de school wel heel professioneel met sport om. Nu maar flink trainen en op naar je eerste grote wedstrijd. xxx

  • 19 Augustus 2011 - 10:35

    Melanie:

    Gefeliciteerd dat je in een van de varsity teams zit. Heel goed. Blijf goed door trainen en succes!

    xxxmelanie

  • 19 Augustus 2011 - 11:19

    Daniek:

    Oh, super goed meisje! Echt waar. Als ik hoor wat je allemaal moet kunnen enzo!
    Have fun!

    xx

  • 19 Augustus 2011 - 11:39

    Trudy:

    Hi Stephanie,

    Ik ben eindelijk helemaal bij met lezen van je verslagen, want we zijn net terug van vakantie. Ik ben echt supertrots op jou. Het lijkt me heel gaaf om als exchange student voor een college uit te mogen komen met soccer. Niet dat ik er enig moment aan getwijfeld heb, hoor! Voetbal is jouw ding en je bent een echte doorzetter, dus dat het goed zou komen was een feit. Wat heb je al veel meegemaakt in deze korte tijd. Vergeet niet te genieten in alle drukte. Ik ga je vanaf nu trouw volgen. Ik ben alweer benieuwd naar wat er nog meer gaat komen.
    Groetjes, Trudy

  • 19 Augustus 2011 - 19:57

    Opa En Oma:

    Hoi Stephanie,
    Proficiat dat je het gehaald hebt. (had ook niet anders verwacht) geintje.
    Ben heel blij voor je en nu er tegen aan en laat zien wat die Hollandse meisjes kunnen. Jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar in gedachten altijd.
    En leuk dat je het zo naar je zin hebt daar en geniet ervan.
    groetjes opa en oma xxx

  • 20 Augustus 2011 - 18:08

    Stephanie Bon:

    bedankt voor jullie leuke reacties!!
    xx

  • 21 Augustus 2011 - 06:50

    Opa Jan:

    Ik ben trots op je,ga zo door en blijf vooral je zelf,want jij kan dit wel,groetjesOpa

  • 21 Augustus 2011 - 16:05

    Lennart:

    Heeee steff!

    Heel erg goed van je dat je het gehaald hebt! heeft die goede moed die vanuit NL ingestraald is toch enigzins geholpen!

    Hoe groot is de groep in totaal die geselecteerd is voor het Varsity team?
    Hier in NL is het goed! warm, maar kans op onweer vandaag :-O

    Succes met je training en voorbereiding verder! Ben heel trots op je!

    xx Lennart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rochester

Stephanie

Actief sinds 25 Juli 2011
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 35336

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 16 Juli 2015

Exchange student in Chongqing, China

17 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Stage in Valencia

04 Augustus 2011 - 16 Juni 2012

U.S.A

Landen bezocht: