te veel training, eist zijn tol - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu te veel training, eist zijn tol - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Stephanie Bon - WaarBenJij.nu

te veel training, eist zijn tol

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

23 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Rochester

Hi Allemaal,

Ik moet vaker een weblog schrijven omdat ik allemaal dingen ga vergeten..

Vrijdag: was dus neonday en ik had shirt van maria geleend, super gaaf dat dat kon :D. volgens mij heb ik die kan vakken gekozen, maar daar kon ik later nog op terug.

Zaterdag; kan ik me eigenlijk niet meer herrineren volgens mij niet zo veel belangrijks beetje gerelaxt en films gekeken hier in huis. Oja de film RIO gekeken, die is erg GOED!!

Zondag:
zondag ochtend gingen we naar de kerk. Ja, dat was echt een hele mooie ervaring. De kerk hier is heel anders dan bij ons. Ze hebben een speciale gedeelte voor de jongeren, waar ze over problemen praten die tieners hebben, super grappig. Maar goed Seth, ging daar heen en omdat Shayla moest werken ging ik met host-mom&dad mee naar de gewone mis. In het begin speelde de kerk band, die was echt super goed. De band bestond uit vocals gitaar, bas-gitaar, keyboard, piano en drums. En deze mensen waren erg goed. Als hun teksten niets met god te maken hadden, konden ze het ver schoppen in de muziek wereld. Maar goed het waren erg mooi liedjes. Ja ik heb er zelfs emotioneel van. Mensen gaan gewoon in gewone kleren en met koffie de kerk in. En ze gaan helemaal op in GOD erg mooi om ze zien, steeds met hun hadden de lucht in. Anders maar toch erg leuk. Ik hoop dat we gauw weer gaan, denk van weekend wel weer. Verder in de middag kwam er een familie over waar mee ze goed bevriend zijn. Die familie heeft ook een exchange student, uit Duitsland. Kan het erg goed met hem vinden dus dat is super. Later die avond was er een concert in het park. Iedereen kon er heen en naar luisteren. Toen we er aankwamen hoorde ik al dat het een soort van rock/heavy metal band was, Fredrik en ik maakte nog grapjes over dat het Ramstein was.. Maar goed, bij het park aangekomen was het BOMVOL en iedereen zat er heen rustig op een stoel te luisteren naar het concert. Was erg leuk om mee te maken.

Maandag:
Maandag hadden we een scrummige, een oefenwedstrijd tegen een andere school zonder scheids, gewoon voor de lol. Nou deze dag zou een goede dag moeten zijn voor mij, maar wat bleek tijdens de scrummige, raakte ik gebleseert. Ik heb me bovenbeenspier verrekte, of PULLED zoals ze dat hier noemen. Erg vervelend... disaster :(, en er raakte nog een meisje gebleseerd maar zij raakte gebleseerd aan haar enkel. Verder gerust en veel ice erop gedaan dat is wat moest van coach.

Dinsdag:
Vandaag hadden we weer practise, Ik kennende wou gewoon weer lekker voetballen. Ik deed gewoon weer rustig mee, en het ging goed. Nog even verband, of zon warp eromheen gedaan. Uurtje getraint en toen wou ik een lange paas geven, en krak, het voelde alsof mijn been uitelkaar werd getrokken, echt letterlijk. Ik dacht gelijk, oja opletten als je vloek, met wat je zegt dus ik zei maar niets. Daarna weer aan de kant gezeten en ijs erop gehad. Na de training gingen we uniforms uitzoeken. Ik heb 2 tenues, 1 witte voor HOMEGAMES en 1 navy blue voor AWAY GAMES. en een regenpak achtig iets. Maar goed daarna moest ik snel naar huis en omkleden want ik moest op de foto voor mijn student ID. Daarna me rooster ophalen, en een rondleiding gehad van de directeur. Nou mijn directeur is echt een klerenkast, echt letterlijk. Ik dacht dat hij een coach was van football, maar hij is de directeur. Net een vierkantblok, alleen niet van fat maar van spier. Goed toen vroeg hij me dus of ik ook wou afstuderen hier. Ik dacht ja dat lijkt me wel leuk, Maar ik heb veel klassen waarmee dat niet kan. Ik had bijvoorbeeld geen Wiskunde (YES), maar goed als ik wil afstuderen moet ik dat wel. Dus we moesten mijn mentor iemand die over roosters gaat even ervan op de hoogte brengen. Die hebben we even gemaild en morgen hoop ik mee te horen.

Morgen heb ik weer training, en moet ik even naar Amy dat is onze verzorger van school.
Donderdag hebben we een GAME in stillwater. Ben benieuwd of ik kan spelen. Ik hoop het wel. Ik denk dat ik last van me spieren heb omdat ik in korte tijd niets heb gedaan, naar echt veel te veel trainen ga. Ik hoop dat ik vrijdag of zaterdag wel kan spelen. Dan hebben we ook wedstrijden dus.

Oja ik hoorde dat we bij HOME games in het grote stadion mogen spelen van school super gaaf, Daar gaan we morgen ook in trainen. En ik moet even het volkslied van US leren. Voor elke wedstrijd moeten we dat zingen... echt OFFICEEL hier... haha we zullen zien.


Mama en Kitty bedankt voor jullie lieve support en mooie kaartje!!! Staan op een mooi plekje,

Met de fotos ben ik nog aan het bekijken maar tips die lennart gaf werken niet dus ik ga even bekijken wat ik nu ga doen :) Komt goed!!

MENSEN IK HEB WAT FOTOS geupload, je moet gewoon door klikken omdat ik sommige wij andere verslagen heb geplaats :)


xx Stephanie





  • 24 Augustus 2011 - 07:03

    Carla:

    Hoi Stef,
    Ik hoop dat het met je blessure goed gaat komen, dat je de wedstrijden kunt gaan spelen. Daar heb je het toch allemaal voor gedaan!
    Ik hoop dat je wat kunt regelen met de directeur i.v.m. het afstuderen, dat zou leuk zijn als je dat mag doen.
    Leuke foto's.
    Ik ben benieuwd hoe het is om in een groot stadion te spelen.
    Heel veel succes de komende dagen.
    XXX

  • 24 Augustus 2011 - 07:07

    Lennart:

    heee!

    Ik kan deze keer helaas niet zeggen leuk verhaal en leuke dingen maak je mee want zo leuk is het allemaal niet. hoe gaat het nu met je bovenbeen? verwacht je wel te kunnen spelen donderdag? ik zou wel beetje rust houden als ik jou was

    Ik kom eigenlijk nooit in de kerk maar hier zie je dat toch nooit zo'n band in de kerk? lijkt me wel grappig om te zien.

    Mooie sportshirts en schoolpas heb je! welke positie speel je nu met voetbal?

    Zou wel erg mooi zijn om daar ook te kunnen afstuderen maarja als je dan wel wiskunde en eventueel nog meer vakken moet doen moet je wel aan de bak (A)

    Succes met alles
    xxxLennart

  • 24 Augustus 2011 - 07:21

    Kitty:

    He Stef,
    Nou da's dan ook wat... een blessure net voor de eerste wedstrijden! :-0
    Goed rekken/strekken, ijs ( op je been natuurlijk ;-) ) en fysio en wie weet ben je donderdag redelijk hersteld.
    We duimen natuurlijk weer voor je....dat gaat ons goed af gezien de vorige keer ;-)
    Ga je nu dan toch weer aan de wiskunde?? OMG.....wie weet kunnen Koen en jij elkaar dan nog helpen... ;-)
    En je gaat ook frans nemen hoorde ik? Toe maar....tres bien!
    Leuke foto's trouwens. Heb je er ook al een paar van het gastgezin, voetbalteam enz.?
    Ik zou zo zeggen, goed oefenen met dat volkslied! Is daar "very important"!
    Succes!!
    Grtjz Kitty


  • 24 Augustus 2011 - 07:41

    Opa Jan:

    Weer veel nieuws,fijn dat ons op de hoogte houd. in Amerika naar de kerk ben ik meermalen geweest met Bud en Marie ,Ik vond altyd erg intresant en ben graag mee gegaan. Hopelijk gaat het goed met je spier en kun je weer spelen,het aller beste en veel plezier, Opa jan

  • 24 Augustus 2011 - 10:26

    Maureen:

    Haa steff,
    Dat van je blessure is wel ff een tegenvaller, maar je kunt daar volgens mij best wel schelden in het nederlands, verstaan ze toch niet xD.
    Wel echt gaaf dat je gewoon in het varsityteam zit joh!
    Hoop dat je hebt kunnen spelen vandaag!
    xxx en nog heeel veeeeel plezier

  • 24 Augustus 2011 - 10:42

    Melanie:

    Ik hoop dat je donderdag toch met de wedstrijd mee mag doen ondanks je blessure. Leuke foto's.
    Heel veel succes

    xx melanie

  • 24 Augustus 2011 - 14:00

    Koen:

    eey stef

    balen van de blessure
    hoop dat je mee kan doen aan de wedstrijden
    veel plezier en scoor er een paar
    latur

  • 24 Augustus 2011 - 18:33

    Wilma:

    Hoi Stef,
    IK vind het erg leuk steeds je berichtjes te lezen.
    Wat een pech, zo'n stomme blessure. Ik hoop dat je snel weer fit bent en eind van de week weer kunt spelen. Moet je de tijd die je overhebt maar gebruiken om je wiskunde knobbeltje op te poetsen.
    Groetjes en succes Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rochester

Stephanie

Actief sinds 25 Juli 2011
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 35327

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 16 Juli 2015

Exchange student in Chongqing, China

17 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Stage in Valencia

04 Augustus 2011 - 16 Juni 2012

U.S.A

Landen bezocht: